וואטסאפ
טלפון
waze

גני אירועים בשפלה - מדוע הם כל כך פופולאריים?

ישנם שני אזורים בישראל שנחשבים לאזורי "חתונות" פופולאריים, כלומר אזורים  מובילים בהם אפשר למצוא מגוון רחב של גני אירועים ואולמות בהם ניתן לערוך חתונות (או אירועים אחרים), האחד הוא באזור שפלה והשני הוא בשרון.

באופן מעניין זה לא הדמיון היחידי בין האזורים ולכן זה לא מפתיע שניתן למצוא בשניהם מגוון גני אירועים שפזורים במקומות שונים. שניהם רחוקים מרחק שווה, פלוס מינוס ממרכז הארץ, שניהם מהווים יעד עבור זוגות צעירים ומשפחות שבוחרים לעזוב את המרכז לטובת איכות חיים במרחק נסיעה קצרה, שני האזורים גדושים בקיבוצים ומושבים, שם גם אפשר למצוא מגוון גני אירועים, כאמור.

במאמר זה נתעסק בגני אירועים בשפלה ומדוע משתלם לערוך בהן אירועים וחתונות, למי זה יכול להתאים ומתי מומלץ להזמין מקום לאירוע באזור. לפני כן רק חשוב לציין, כאמור יש לא מעט גני אירועים בשפלה, חלקם נמצאים בתוך מושבים וקיבוצים, אחרים נמצאים בין יישובים, יש כאלה שנמצאים בטבע, כל אחד יכול לבחור את מה שמתאים לו, כל זוג ימצא מגוון אופציות שהוא יכול להשתמש בהן.

 

גן אירועים בשפלה - אירועים בטבע | חוות דרך ארץ

 

חתונה בשפלה – למה זה טוב?

כאמור אזור השפלה, נמצא לא הרחק מאזור המרכז, ניתן להגיע אליו דרך כביש 4, כביש 6, כביש איילון, ושורה של עורקי תחבורה ראשיים אחרים, כמו כן לאורך השפלה פזורות תחנות רכבת שמאפשרות הגעה בצורה פשוטה בעזרתה. מלבד הקרבה לאזור המרכז, הרי שאזור השפלה קרוב גם לאזור ירושלים וכן נושק לאזור הדרום. מה שהופך את האזור ליעד מרכזי עבור מטרופולינים גדולים ברחבי הארץ.

כאמור, כל זוג יכול למצוא גן אירועים בשפלה במידות שמתאימות לו, אם אתם מחפשים גן אירועים גדול או קטן, לא תהיה לכם בעיה למצוא אותם, לא תהיה לכם בעיה גם למצוא גני אירועים שנמצאים עמוק בתוך הטבע וכן תוכלו לערוך חתונה בטבע בשפלה או גני אירועים שנמצאים באזורים עירוניים או אזורים מיושבים אחרים.

מי שחושש שמא האורחים שלו יצטרכו לעשות את הדרך חזרה, בשעות הלילה, אחרי האירוע, הרי במושבים ובקיבוצים באזור, אפשר למצוא לא מעט בתי הארחה ומקומות אחרים בהם יכולים האורחים ללון אחרי האירוע, כמו כן ניתן כמובן לסדר להם הסעה מאורגנת חזרה הביתה.

נקודה נוספת היא, אפשר למצוא מגוון מאוד גדול של גני אירועים בשפלה אשר מעוצבים בצורות שונות, החל מעיצובי רטרו, עיצובים כפריים, מודרניים, שמרניים ועוד. כל אחד יכול לבחון את העיצוב שמתאים לו. זה היופי באזור שמכיל מגוון רחב של גני אירועים, תמיד אפשר למצוא סגנונות עיצוב וגדלים שונים. מה שמקל על הבחירה ומאפשר לכם למקד את החיפוש בדיוק מה שאתם מעוניינים וכמובן למצוא אותו בלי להתפשר על פחות. זה יעזור לכם להגשים את החלום אודות איך תיראה החתונה שלכם.