וואטסאפ
טלפון
waze

חתונה הפוכה

כל זוג העומד בפני תכנון חתונתו מבקש להפוך את הערב לחוויה מיוחדת ובלתי נשכחת עבורו ועבור אורחיו. אחד הטרנדים הבולטים כיום בהקשר של חתונות מיוחדות הוא הפקת חתונה הפוכה. חתונה הפוכה היא חתונה בה סדר הזמנים של האירוע מתהפך.

במשך שנים היה מקובל כי ארוחת הערב בחתונה מוגשת אחרי החופה ולפני הריקודים. בחתונה הפוכה החלק שפותח את הערב הוא הארוחה, לאחריה נערכים טקס החופה ולבסוף מגיע שלב הריקודים אל תוך הלילה. חתונות מיוחדות ובלתי קונבנציונליות עוד יותר בהן החופה נערכת אחרי הארוחה ואחרי כמה שעות של ריקודים.

 

הפקת חתונה הפוכה

הפקת חתונה הפוכה מגלמת בתוכה יתרונות רבים. קביעת טקס החופה בשעה מאוחרת יותר מאפשרת לאורחים להגיע לאירוע ברוגע, ומבטיחה כי כל האנשים היקרים לזוג יהיו נוכחים במהלך הטקס. ללא  ספק נוכחות של כל בני המשפחה והחברים היקרים בעת האיחוד המרגש של בני הזוג היא שיוצרת חתונה מיוחדת ומרגשת.

עריכת טקס החופה אחרי הארוחה מהווה יתרון גם הודות לכך שהאורחים, לאחר שנהנו מן המנות, יוכלים להקדיש את מלוא תשומת הלב לטקס החופה כשהם שבעים, באווירה נינוחה ורגועה. המעבר בין הטקס לשמחה ברחבת הריקודים מתבקש וטבעי. האורחים, יכולים לנצל כל רגע לריקודים על הרחבה, הודות להפרדה שחתונה הפוכה יוצרת בין הארוחה והריקודים.

תכנון חתונה הפוכה יכול להוות יתרון גם במקרה בו ישנם אורחים מבוגרים או אורחים שמגיעים ממרחק רב, אשר יאלצו לעזוב את האירוע בשעה מוקדמת יחסית. כך, הם יוכלו ליהנות הן מן הארוחה והן מטקס החופה, בעוד אחרים יוכלו להמשיך וליהנות מריקודים ללא הפסקה, עד השעות הקטנות של הלילה. אם כן, כיום יותר ויותר זוגות המבקשים לערוך חתונות מיוחדות בוחרים לשנות את סדר האירוע מזה שהיה מקובל במשך שנים. בני הזוג בוחרים כיצד יתנהל האירוע ומה יהיה קודם למה. חוות דרך ארץ מציעה הפקת חתונות טבע, וכמובן הפקת חתונות הפוכות. צוות גן האירועים הינו מנוסה ומקצועי, וישמח לייעץ לכם, בכדי להבטיח כי הערב יתנהל באופן זורם ומושלם, להנאתכם ולהנאת המוזמנים.

 

לקביעת פגישת ייעוץ חינם פנו אלינו!