וואטסאפ
טלפון
waze

הפקת אירוע קטן בטבע

המונח אירוע קטן מתייחס לסדר הגודל של מספר המוזמנים הצפויים להשתתף בו. בעוד אירוע רב משתתפים יכול לכלול מאות ואף מעל לאלף אורחים, אירוע קטן יהיה לרוב בסדר גודל הנע בין מספר בודד של מוזמנים ובין כ-180 מוזמנים. שמחות כגון ימי הולדת, ימי נישואין, מסיבות אירוסין, וגם חתונות קטנות יהיו לרוב במסגרת אירועים קטנים, ומשפחות רבות בוחרות לחגוג אותן בטבע.

 

אירועים קטנים - העיקר בטבע!

אירוע קטן בטבע אינו בהכרח אירוע משפחתי. חברות רבות בוחרות גם הן לערוך אירועים עסקיים ואירועי חברה קטנים בטבע עבור עובדיהם. אירוע חברה בטבע, יום כיף או יום גיבוש, מאפשרים הרגשה של שחרור והתאווררות עבור עובדי החברה, הנמצאים ביומיום במשרדיהם בתוך הבניין.

 

אירוע קטן בטבע, מקום להפקת אירוע בטבע - חוות דרך ארץ

 

אירוע קטן, אם כן, מתייחס למספר המוזמנים בלבד. זוגות רבים בוחרים לחגוג חתונה בטבע, בחוג מוזמנים מצומצם ובאווירה אינטימית. ללא ספק, חתונתם היא אירוע "גדול", מרגש ומשמעותי עבורם ועבור כל החוגגים באירוע. לכן, הפקת אירוע קטן בטבע דומה במובנים רבים להפקת אירועים גדולים, שכן בעת תכנון האירוע יש להחליט על המקום בו הוא יערך, לבחור בסגנון עיצובי, מנות קייטרינג וכו'.

 

תכנון אירוע קטן - איך להתחיל?

בניגוד לאירועים גדולים, בהם פעמים רבות מסתייעים בשירותי חברת הפקות, לרוב תכנון אירוע קטן יתבצע על ידי המשפחה או המעביד. כדי להבטיח את הצלחת האירוע, יש לשים לב לכמה פרטים חשובים. הבחירה החשובה ביותר, ולרוב הראשונה בעת תכנון אירוע, בין אם מדובר על אירוע קטן או אירוע גדול, הינה הבחירה במקום בו הוא יתקיים. כדאי לבחור במקום שיהיה גדול מספיק בכדי לאכלס את כל האורחים שלכם, תוך שהוא נותן הרגשה של מרחב.

 

חתונה קטנה בטבע, הפקת אירועים קטנים בטבע - גן אירועים "חוות דרך ארץ"

 

אחת השאלות שעליכם לשאול עצמכם בעת תכנון אירוע קטן בטבע היא איזה אופי תרצו להעניק לאירוע, והאם המקום מאפשר זאת. לדוגמא, סידורי ישיבה סביב שולחנות וכסאות בעיצוב אלגנטי ויוקרתי או סידורי ישיבה אלטרנטיבית על מחצלות, מזרנים וכריות סביב שולחנות נמוכים לאווירה צעירה, רגועה ומשוחררת. וודאו כי המקום ניתן לעיצוב לפי טעמכם. פרמטר חשוב בכל אירוע הינו טיב האוכל המוגש לאורחים. בחירת מקום המציע קייטרינג מטעמו תקל על תכנון אירוע קטן באופן עצמאי, אך יש לוודא כי מדובר בחברת קייטרינג מקצועית ואיכותית, המציעה מגוון מנות, כך שתוכלו לבנות תפריט עשיר. מומלץ לבחור באירוע קטן, כמו באירוע גדול, בתפריט עשיר, שכן תרצו ללא ספק שהאורחים יוכלו למצוא באירוע מאכלים אשר יערבו לטעמם האישי.

 

אירוע קטן בחוות דרך ארץ - מקום בטבע

חוות דרך ארץ מציעה לכם לחגוג אירוע קטן בטבע באווירה אינטימית וייחודית. חוות דרך ארץ מארחת מדי שנה אירועים קטנים רבים בחיק הטבע, והיא מציעה עריכת אירועים משפחתיים כמו גם אירוע חברות במקום. בחוות דרך ארץ ניתן לבחור לערוך אירוע קטן ביער, במבנה מקורה במקום או שילוב בין השניים, והמקום ניתן לעיצוב במגוון סגנונות שונים.

חוות דרך ארץ מנוהלת על ידי חברת "עץ השדה", אשר מתמחה בשירותי קייטרינג עבור אירועים בטבע. החברה מציעה מטבח כשר, עם מגוון מנות מעודנות וטעימות, ותפריט יצירתי אשר משתנה בהתאם לעונה ולטעמם האישי של המזמינים. הצוות המקצועי והמנוסה של חוות דרך ארץ דואג שכל האלמנטים השונים של אירוע קטן בטבע, הקייטרינג, עיצוב המקום, התאורה, המוסיקה וכדומה יחברו יחד לחוויה ייחודית ובלתי נשכחת.