וואטסאפ
טלפון
waze

עיצוב הזמנות לחתונה בטבע

במהלך השנים עולם החתונות עבר שינויים מרחיקי לכת, וכך אנחנו יכולים, בין היתר, לזהות שני שינויים שהתרחשו בשנים האחרונות בלבד. שינוי אחד הוא בכל הקשור לעיצוב הזמנות לחתונות והשינוי השני הוא מעבר לחתונות מחוץ לאולמות אירועים, חתונות בגני אירועים ובטבע. לעיתים שני השינויים חברו יחד כפי שנוכל לראות בהמשך.

השינויים הנ"ל התרחשו, בין היתר, בזכות העובדה שתחום החתונות הפך להיות הרבה יותר מושקע מחד ומאידך בני הזוג אשר עומדים להתחתן, מסתכלים על האירוע אחרת מאשר בעבר, הם מסתכלים עליו בצורה יותר יצירתית, אישית, הזדמנות טובה להביא את מה שהם אוהבים, להוציא לפועל את האהבות האמיתיות שלהם, באמצעות יצירת אירוע על פי אופיים וטבעם. אנחנו יכולים לראות את זה למשל באמצעות עיצוב הזמנות לחתונה בטבע. שילוב שני אלמנטים באופן ייחודי.

 הזמנות מעוצבות לחתונה בטבע

 

עיצוב הזמנות – כיצד הופכים הזמנה למשהו אישי וייחודי

אם בעבר הרעיון של עיצוב הזמנות היה יחסית סטנדרטי, ללא אפיון או ייחוד מסוים, הרי שכיום, עיצוב הזמנות לחתונות הוא תהליך יצירתי של ממש, אשר לעיתים מתבצע על ידי בני הזוג בעצמם. כך למשל, הם בוחרים תמונה ייחודית שלהם, יוצרים טקסט מיוחד ולא שגרתי, משלבים אלמנטים מסוימים מהחיים שלהם בהזמנה (למשל, בעלי חיים אהובים, תחביבים, עיצובים אהובים, סמלים וסימנים) לעיתים הם מוסיפים בטקסט מאפיינים אישיים, החל משמות חיבה, קטע משיר אהוב ועוד.

ההזמנות גם מעוצבות על ניירות מסוגים שונים ולא בהכרח על נייר הזמנה רגיל כמו שהיה בעבר, לא פעם הם מעוצבים על נייר כרומו מיוחד ואפילו על מגנט שניתן לתלות לאחר מכן על המקרר.

 

כיצד מתבצע עיצוב הזמנות לחתונה בטבע?

כאן ניתן לראות שילוב של מאפייני החתונה בהזמנה עצמה. יש לכך כמה דוגמאות. הבולטת שביניהן, היא עיצוב הזמנה באמצעות מאפיינים נפוצים בטבע, כלומר תמונה של דשא, עצים, חיות ועוד, כמו להזמין את האורחים לא סתם לאירוע אלא אירוע שנערך בטבע, ובעזרת ההזמנה מכניסים אותם לאווירה. דוגמא אחרת, בולטת לא פחות, היא עצם זה שעיצוב ההזמנה מתבצע על גבי נייר ממוחזר. בצורה כזו, מתחברים לרעיון של שמירה על הסביבה, שהוא מן הסתם קשור לטבע.

 

דוגמא יפה לעיצוב הזמנות עבור חתונה בטבע, הוא שלעיתים ההזמנות מקופלות בצורה של ספרון אשר בבפנים אפשר לקרוא את הסיפור של החתונה ושל בני הזוג. זה יכול להתאים לחתונה מסוג כזה, מאחר וניתן לעטר את ההזמנה דמוי הספרון, באלמנטים שונים מהטבע, וכן להוסיף להם ניחוח מיוחד שמתאימים לחתונה בטבע. מי שרוצה יכול באמת להוסיף אלמנט ריחני להזמנה, כזה שמזכיר את ריחה של הצמחייה או של האדמה.

לסיכום, ניתן לערוך הזמנות בעיצובים שונים אשר משלבים בתוכם אלמנטים של חתונה בטבע ובכך להכניס את האורחים לאווירה של האירוע ולהפוך אותו להרבה יותר מיוחד.