וואטסאפ
טלפון
waze

רעיונות לחתונת קיץ

שקיעה מושלמת מעל הראש, טבע מסביב, אוויר חמים עם קצת בריזה קרירה ואווירה כללית של חופש מושלם. חתונת קיץ היא הזדמנות להגשים חלומות ולערוך אירוע שכולו תחושת חופש והנאה. מזג האוויר מאפשר לכם להפוך את האירוע שלכם למיוחד, אישי ואינדיבידואלי. אספנו עבורכם חמישה רעיונות שלא כדאי לוותר עליהם כשמתכננים חתונת קיץ מושלמת.

 

מסיבה בסגנון מקסיקני

קוקטיילים צבעוניים, חטיפי נאצ'וס על הבר ופניאטה אחת להכות בה ביחד וליצור תמונות מושלמות ומלאות שמחה, אין כמו הצבעוניות המקסיקנית והאווירה השמחה והמאושרת שמתקבלת ממסיבת חתונה שכולה על טהרת המדינה השמחה והעליזה הזו. הטרנד המקסיקני במסיבות הגיע גם לארץ עם פניאטות מלאות בהפתעות לאורחים, בר קוקטיילים מושקע ומוזיקה שמחה שעושה חשק להמשיך לרקוד עד שמגיעה הזריחה. הפקת חתונה בטבע בשיא הקיץ מכתיבה רעיון צבעוני וסוחף כמו מסיבה מקסיקנית.

 

חתונה על שפת הבריכה

אם אתם מתכננים חתונת קיץ קטנה בלי מאות מוזמנים, תוכלו לבחור בלוקיישן שכולו זועק "קיץ". בריכת שחייה בתוך וילה קיצית היא מקום מושלם להגיד "מקודשת מקודשת", כשהחופה תהיה על סף הבריכה ולאחר מכן תהפוך החתונה למסיבת בריכה סוערת. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להגיד לאורחים שלכם להביא בגד ים, וכל השאר כבר ייעשה מעצמו. בכל רחבי הארץ תמצאו וילות להשכרה ובהן בריכות שחייה גדולות וגינות מושקעות, זה כל מה שצריך לחתונה מושלמת על סף הבריכה.

 

 

חתונת קיץ - חוות דרך ארץ

 

חתונת פיקניק באמצע היער

אם אתם אוהבים טבע וירוק בעיניים, הפכו את החתונה שלכם לפיקניק גדול ומתמשך. ביחרו לוקיישן שיש בו הרבה ירוק, מדשאות וצמחייה וחלקו לאורחים שלכם את מנות האוכל בתוך סלי פיקניק.

החוויה המיוחדת הזו של פיקניק משותף לכל המוזמנים לא תישכח במהרה ואתם תהנו מאירוע מקורי ונינוח, שבו כולם נהנים מהשמש החמימה, מהירוק בעיניים ומהאוויר הצח. רעיון מושלם לחתונת בוקר. חתונת פיקניק מתאימה במיוחד לבקרים בגלל שתוכלו לשלב בה תפריט קליל של בראנץ' ולארוז את המטעמים בתוך סלי פיקניק. הבילוי האידיאלי עבור בוקר שישי קיצי.

 

חתונות קיץ על הים – כי אין רומנטי מכך

כשמגיע הקיץ יש מקום אחד שבו אנחנו אוהבים להיות בכל רגע פנוי – חוף הים. יש לא מעט מקומות שנמצאים על הים ומציעים את עצמם לזוגות שרוצים לערוך חתונות קיץ על החוף, הכי קרוב למים. אין דבר יותר רומנטי מחופה על חוף הים. כדי להוסיף לאווירה הנינוחה תוכלו לוותר על נעלי העקב וחליפת החתן המעונבת ולהחליף אותם בכפכפים ומכנסי ברמודה. חתונת קיץ על החוף מתאימה גם לשעות הבוקר וגם לשעות הערב, אז השקיעה הופכת לאטרקציה הכי חמה בחתונה.

 

חתונה טרופית

אם אתם לא יכולים לקיים את החתונה שלכם על חוף הים או על סף הבריכה תוכלו לעצב את המתחם שבו מתקיים האירוע שלכם כמו מקום על חוף או על אי בודד. משקפי שמש לכל אורח, דקלים וקקטוסים שמעטרים כל פינה, סחלבים ופרחים טרופים אחרים על השולחנות, צבעוניות של קיץ עם צהוב, ירוק, ורוד או כתום ותוספות קטנות שמזכירות שמדובר בעונה חמה, למשל בר שייקים קפואים, קוקטיילים צבעוניים שמזכירים קיץ על החוף או בר גלידות צוננות להנאתם של המוזמנים שלכם.