וואטסאפ
טלפון
waze

רעיונות לעיצוב הזמנות לחתונה בטבע

טבע הוא תפאורה נהדרת לקיום טקס הנישואים שלכם. אתם יכולים להשיא את ההתחייבות ההדדית שלכם על רקע הגלים כשחול הים תחת כפות הרגליים שלכם, או כשאתם עומדים מוקפים בעצים שורשיים שמסמלים את הקשר העמוק של הטקס לכל אותם טקסים דומים בעבר המשפחתי שלכם  – בכל מקרה, אתם נמצאים באווירה שמחברת את הקהל ואתכם למקום ולרגע. לכן זו בחירה נהדרת. 

עם זאת, אווירה לא נבנית ברגע אחד. אווירה היא רגע אחד הנבנה  מסך כל הרגעים שקדמו לו: מקבלת הפנים שקדמה לחופה, מהחוויה בדרך שהובילה למקום האירוע, מהיום שעבר על כל אדם לפני החתונה וכך עוד ועוד לאחור, עד לרגע הראשוני בו האורח שלכם מקבל את ההודעה על החתונה עם מסירת ההזמנה לחתונה. לאותו הרגע יש השפעה רבה על הדרך בה אדם מתכונן נפשית ופיזית (בלבוש) לאירוע.

לכן, הזמנות מיוחדות לחתונה שלכם צריכות להיות מרגשות ולגרום לאדם המקבל הזמנה להתחיל ולצפות לאירוע, אפילו שזה נערך שבועות או אפילו חודשים בהמשך הדרך. הוא צריך לרצות ולשים אותה במקום בולט בבית, ולהעיף אליה מידי פעם מבט ולחשוב על האירוע שמצפה לו ולכם. בנוסף, כדאי שההזמנה תעמוד בקו אחד עם סגנון האירוע שלכם. הזמנה פשוטה תגרום לאנשים לצפות לאירוע כזה, ואילו הזמנה בסגנון עיצובי נקי, תבנה ציפיה לאירוע מסוגנן. כדי ליצור ציפיה לחתונה בטבע עקב ואחר הטיפים הבאים:

 

1. אמצו מוטיבים סגנוניים שמתאימים לחתונה בטבע:

קחו מוטיב אחד ושלבו אותו לכל אורך האירוע. כך לדוגמא, עבור חתונה בים ניתן לבנות שפה עיצובית מצדפים – לשלוח הזמנה בחיתוך לייזר בצורת צדף או עם חיתוך עדין של צדף. תוכלו בהמשך גם  לפזר צדפים בשולחנות הבופה, וליצור שרשראות או מתנות לאורחים באותו הסגנון.

 

2. השתמשו בחומרים מהטבע:

יש תחושה מיוחדת שמתקבלת ממגע עם חומרים מהטבע, במיוחד בעולם בו אנו רגילים לעבוד עם חומרים תעשייתים שהמרחק שלהם הוא שנות אור מהטבע. עבור חתונה מהטבע ניתן לעבוד עם עץ ולחרוט בו את ההזמנה. ניתן גם לצרף להזמנה עלים מרשימים שאספתם בטיול  בחו"ל.

 

3.  היו אישיים:

זו לא המלצה ייחודית לחתונות בטבע, אך ברור לנו כי מי שבוחר לערוך חתונות בטבע הוא בעל רגישות גבוהה לזולת. לכן, מומלץ ליצור הזמנות אישיות ככל הניתן. מצד אחד נסו לשלב אלמנטים שמדברים אליכם אישית (ציטוט או תמונה), ומצד שני נסו להוסיף רכיב קטן שיעיד על מחשבה על המקבל – אפילו רישום שם המקבל בהזמנה מעלה אותה רמה אחת  מעלה, ויחד איתה את הגישה של האורח אל האירוע שלכם.

 

4. צבעים:

יש צבעים אוניברסליים שכל אחד מהם משדר דברים קבועים וידועים – אדום מסמל תשוקה, כחול – רוגע, ירוק – טבע וכו'. אך יחד עם זאת גם לכל עונה יש את הצבעים האופנתיים שלה. ניתן לדעת מראש מה יהיו הצבעים שיובילו כל עונה, ובעזרתם ניתן לתכנן הזמנת חתונה שתהיה בנוסף לכל גם אופנתית. שיטוט קצר ברשת ימצא לכם את הצבעים שיובילו את עונת החתונות שלכם. תוכלו להשתמש בהם כדי ליצור קו עיצובי אחיד לכל אורך החתונה.

 

5. נוסח הזמנה:

הקפידו לציין בהזמנה כי מדובר בחתונה בטבע. הקפידו לרשום אם תוואי ההגעה הוא קשה לנהיגה או עבור רכבים קטנים. ציינו גם את קוד הלבוש שיתאים לאירוע שלכם. על אף שמדובר בחתונה בטבע, כל אחד תופס חתונה כזאת בצורה אחרת לחלוטין. יש חתונות יוקרתיות ביותר שנערכות בטבע, ויש חתונות שבוחרות בקו פשוט ו...טבעי. ההזמנה היא המקום להתריע אם יש צורך להצטייד בלבוש שיתאים ל מזג אוויר הפכפך, או שאתר החתונה מאופין בקרקע חולית.

 

לסיכום, חתונה בטבע היא אירוע מרגש ביותר, ואנו יודעים כי יהיה לכם אירוע מיוחד. אל תשכחו להעביר את המסר הזה גם לאורחים שלכם, שלא בטוח שהיו בעבר בחתונה בטבע, ותנו להם להתחיל להתרגש.