וואטסאפ
טלפון
waze

ברוכה הבאה שנת 2024: מתי הכי מומלץ להתחתן?

שנת 2024 כבר ממש כאן, ואם החלטתם שזו השנה שלכם והזמן המושלם להתחתן, עכשיו עליכם לבחור את התאריך של החתונה שלכם.

בחירת תאריך לחתונה עשויה להיראות כמו משימה בעלת משקל, בסך הכל בכל שנה יש 365 ימים! ובכל זאת, יש דרכים לסנן את האפשרויות שלכם באמצעות נעיצת תאריכים ממש מיוחדים, או לחלופין מחיקה מרשימת האופציות תאריכים בהם אסור להתחתן מבחינה הלכתית. 

המון זוגות אוהבים תאריך חתונה בעל משמעות, מה שברור ומובן לנו. וזו הסיבה שאנו כאן כדי להפוך את כל החוויה שלכם לפשוטה הרבה יותר, אז הכנו לכם רשימה, עם כמה תאריכים אפשריים שכדאי להיות מודעים אליהם. 

 

בואו נתחיל עם החיובי – מתי כדאי להתחתן?

בכל שנה יש תאריכים פופולריים, מיוחדים, מבוקשים ומומלצים, שהמון זוגות שמים עליהם עין, ולפעמים הביקוש מגיע עם תג מחיר. אל תתנו לזה לעצור אתכם. אם יש תאריך שתמיד חלמתם עליו, לכו על זה, ותראו האם אפשר לחלק את התקציב שלכם בצורה אחרת כך שיאפשר לכם להתחתן בתאריך שאתם באמת רוצים. ו

מכיוון שאצלנו כל הקסם קורה בעונות השיא של עולם האירועים, ננסה להציע לכם תאריכים מיוחדים בתקופה הזאת של השנה, לצד כל התנאים המיוחדים המאפיינים חתונות אצלנו בחווה.

 

מתחילים עם עונת הפריחה – האביב

באביב הכל פורח מסביב מה שיבוא לידי ביטוי במיוחד כאשר תבחרו להתחתן בגן האירועים שלנו. אצלנו גם הטבע יחגוג יחד איתכם את היום המיוחד, אם בפריחות המלבלבות ואם בצבעים הירוקים של החורש הטבעי שנמצא בכל מקום שאליו מסתכלים. 

יש המון תאריכים אביביים אפשריים לחתונה, ביניהם:

 

חודש אדר 11.2-8.4 (השנה יש גם אדר ב') – לא סתם אומרים "משנכנס אדר מרבין בשמחה" לחודש אדר יש סגולות טובות, השמחה מורגשת באוויר, למעשה חובה לשמוח, ואתם יכולים להצטרף לטבע ולהפיק קרנבל שלם של תחפושות ואהבה. אצלנו עונת החגיגות נפתחת בקול תרועה ב- 26.3, י"ז באדר א', ונשמח לשמוח איתכם משם ואילך!

 

מעבר לשעון קיץ 29.3 – אז רשמית הימים מתחילים להיות ארוכים יותר וזו סיבה למסיבה בפני עצמה. השקיעה תהיה מאוחרת יותר, מזג האוויר נעים, תוכלו לקיים אירוע שישי מיוחד שיתארך עד לשקיעה, או חופת בין ערביים בחוץ.

 

תאריך מיוחד 2.4.24 – תאריך חד פעמי ויחיד במינו אשר לא יחזור על עצמו כל שנה, וזה מה שהופך אותו לכל כך קסום. קחו בחשבון שיהיו עוד זוגות שינסו לשריין אותו, בדיוק מהסיבה הזאת. אז אם הוא קוסם לכם, שריינו אותו כבר עכשיו. 

 

ליקוי חמה מלא 8.4 – אמנם פחות מורגש בישראל, אולם כאשר תופעה כזאת מתרחשת אחת לכמה זמן, יש לה השפעה מיסטית על כל העולם, מה שבטוח יבוא לידי ביטוי ביום החתונה שלכם. במיוחד אם אתם בוחרים לחגוג אותו בטבע.

 

ל"ג בעומר 26.5 – לא סתם מדליקים מדורות ביום זה, יש המחשיבים אותו ליום מלא באור, שכן ביום זה פסקו המון גזירות רעות. מה גם שעל פי האמונה, למחרת הטוב מתחיל להתגלות. לכן אם אתם רוצים להתחיל את ההרפתקה הזוגית שלכם ברגל ימין, זהו תאריך סמלי מושלם, ומכיוון שהחתונה מתקיימת בחווה, אפשר בהחלט לשבת סביב המדורה ולשים את הקונספט המיוחד של ל"ג בעומר במרכז האירוע שלכם!

 

תאריכים מעולים לחתונה קיצית

העונות מתחלפות ורואים זאת היטב בחווה, בה כל חתונה מתקיימת בטבע הפתוח ושינויי מזג האוויר ניכרים ומשפיעים על האווירה. לאחר האביב המסמל התחדשות, הקיץ מביא איתו אווירה של חופש ואהבה, וגם בעונה זו יש כמה תאריכים מהממים לבחור מהם, כמו למשל:

 

היום הארוך בשנה 21.6 – ביום זה יש יותר אור מחושך, כלומר שעות האור ארוכות יותר. בתקופות עתיקות יותר יום זה היה סיבה למסיבה בפני עצמו, והיו נוהגים לחגוג אותו על ידי בילוי וריקודים בלב הטבע וכל מיני טקסים מיוחדים. מסכימים איתנו שזה תאריך מושלם ליום נישואין?

 

טו' באב 19.8 – איך אפשר בלי יום האהבה העברי, שחל בטו' באב? אנחנו מרגישים שאין צורך להרחיב, זה מובן מאליו שזוגות שמעדיפים להתחתן בקיץ יבחרו לנעוץ את תאריך החתונה שלהם ביום שכל מהותו היא אהבת חינם. 

 

מתי לא כדאי או אסור להתחתן? 

רגע לפני סיום נציין שמבחינה הלכתית יש כמה תאריכים שבהם לא מומלץ להתחתן, לפחות לא דרך הרבנות. אם אתם מחפשים אלטרנטיבה לחתונה המסורתית, מוזמנים לדבר איתנו ונשמח לחשוב על קונספטים יצירתיים לבחירתכם! רגע לפני שיוצאים לדרך, חשוב לדעת - בעקבות המלחמה, ישנה הוראת שעה להיתר להתחתן ברבנות גם בתאריכים אסורי חיתון. 

אלו התאריכים שכדאי למחוק מרשימת האפשרויות שלכם, שימו לב לכך שבתקופת ספירת העומר ובין המצרים כן יש זמנים אשר בשנת 2024, כן ניתן לשריין בהם תאריך:

 

  • חג הפסח 22-29.4
  • ספירת העומר 23.4-11.6, למעט בין התאריכים 30.4-9.5 בהם מותר להתחתן בשנת 2024.
  • חג השבועות 11-12.6
  • תקופת בין המצרים 23.7-13.8 ואם אתם מקלים -  5-13.8 בשנת 2024 ובעקבות הוראות השעה ניתן להתחתן גם בתאריכים 23.7-4.8.
  • ראש השנה 2-4.10
  • צום גדליה 6.10 
  • יום כיפור 11-12.10
  • סוכות 16-24.10

 

וכמובן שישנם ימי הזיכרון הלאומיים שלא מתאימים לחתונות:

  • יום השואה- 5-6.5
  • יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל- 12-13.5

 

אנו כאן עבורכם, אם אתם מחפשים תאריך מיוחד שמתאים לחוויית חתונה קסומה ומיוחדת בלב החווה שלנו "דרך ארץ" באזור נדיר ביופיו בעמק האלה! אצלנו תוכלו לקיים אירועים בטבע עם כל הפסיליטיז הנחוצים  וצוות שמוכן לספק לכם מעטפת שלמה של שירותים ברמה הגבוהה ביותר.

 

 מוזמנים לפנות אלינו לפרטים נוספים, בדיקת זמינות וכמובן - כדי לתאם תאריך ליום החתונה שלכם!