וואטסאפ
טלפון
waze

הפקת חתונה בסגנונות שונים

שנות השישים העליזות, מרחבי הכפר הירוקים או אולי וילה איטלקית כמו בטוסקנה, הפקת חתונה במאה ה-21 היא רחוקה משבלונה כלשהי. כל זוג בוחר לעצמו סגנון משלו, שכולל את כל הדברים שהוא אוהב ומתחבר אליהם באוכל, בעיצוב, במוזיקה ובאווירה. מכך נוצרות חתונות שלא דומות זו לזו וכבר מזמן לא מגישות רק רבע עוף לעוס ושיר חופה מאוס.

קבלו שלושה רעיונות לחתונות שקל להפיק בישראל אבל מזכירות לנו קסם של פעם, מקומות אחרים ואת הרצון לשקט ולירוק בעיניים.

 

הפקת חתונה בסגנון כפרי:

אחד הסגנונות הפופולריים בעולם של חתונות הוא חתונת כפר. גם אם אתם נמצאים באמצע העיר תוכלו להפיק חתונה כפרית באמצעות עיצוב אולם או בחירה בגן אירועים עם חצר גדולה. מחוץ לעיר תמצאו שפע של מקומות שאפשר להרגיש בהם ממש בכפר, מקומות ירוקים, פסטורליים, עם גינות של שיחי תבלין, עצי זית או עצי פרי.

העיצוב – מחוספס! שלטים מעץ חשוף, כסאות ושולחנות מעץ חום פשוט, מפות לבנות והרבה סידורי פרחים שנראים כאילו נקטפו זה עתה מהשדה. חבילות חציר או ארגזי ירקות בסגנון וינטאג' משלימים את האווירה. והקייטרינג? הוא צריך להיות מכל טוב הארץ. בשרים איכותיים, ירקות מעולים ומגוונים והרבה ירוק בעיניים ובצלחת.

 

הפקות חתונה בסגנונות - חוות דרך ארץ

 

חתונת סיקסטיז מושלמת:

חתונה בסגנון שנות ה-60' יכולה להיות אחת החתונות הכי שמחות שתפגשו בחיים שלכם. היא צבעונית, המוזיקה מקפיצה ותמיד משמחת, היא מלאה בתחושת אהבה וחופש והיא מחברת את כולנו לעשור שמסמל יותר מכל ערכים של זוגיות, אהבה, חופש ושמחה.

אפשר להפוך כל מתחם למקום מושלם למסיבת סיקסטיז גרובית. עם פופים צבעוניים על הרצפה, פרחים בכל פינה, שלטים בסגנון של פעם והרבה אלכוהול משובח. המוזיקה – מגיעה היישר מהעשור האהוב עליכם עם הלהיטים הגדולים שהפכו את העשור לאחד המשובחים בעולם המוזיקה, מהביטלס ועד אלטון ג'ון, מוודסטוק ועד ללונדון הסווינגרית. בר המתוקים שתציגו בסוף החתונה חייב להיות צבעוני במיוחד ולכלול אולי כמה קינוחים קלאסיים כמו סופלה שוקולד או ג'לי רוטט.

 

מאמא מיה – חתונה בסגנון איטלקי

הם חמים, הם אלגנטיים והם סופר מסוגננים. האיטלקים יודעים איך לחגוג חתונות גם במקומות הכי פשוטים במדינה. הכפרים של איטליה הם אמנם המקום המושלם לחתונה, אבל הפקת חתונה בסגנון איטלקי אפשרית גם כאן בישראל. ביחרו גן אירועים שנמצא במקום ירוק, עטוף בעצים ושטוף שמש, מקום עם תחושה עתיקה וסיפור – נכון, בדיוק כמו בטוסקנה. בר פסטות, לחמים עם מטבלים, הרבה יין אדום ואולי אפילו דוכן פיצות תוצרת המקום יהפכו את החתונה שלכם למסיבה איטלקית אותנטית.

בגזרת העיצוב שימרו על פשטות, בדיוק כמו האיטלקים, שולחנות וכסאות מעץ מלא, מפות שולחן משובצות באדום ובלבן, כלי זכוכית או קרמיקה פשוטים ושרשראות דגלים בצבעי הדגל. את הפרחים יכולים להחליף שיחי בזיליקום שפורחים בקיץ בסגול ובלבן.