כפתור טופס
אירועים בטבע - חוות דרך ארץ

הפקת חתונות בטבע

צרו איתנו קשר

מלאו טופס זה וניצור עמכם קשר בהקדם
אנא מלאו את טופס - צרו איתנו קשר

או חייגו 052-684-5558

NATURE WEDDINGS

חוות דרך ארץ רקמה מתוך חיבור לאמא אדמה ואהבה לטבע, צוות עיצוב והפקה IN HOUSE עם ליין מיוחד, צבעוני ודקורטיבי של עיצובי קונספט המשתלב בהרמוניה מושלמת עם הטבע סביב החווה ומתחבר לסיפור האגדה שלכם דרך אלמנטים ייחודים שפותחו אינדיבידואלית לפי הקו הדקורטיבי הטבעי.

יחד עם המומחים שלנו, תוכלו לבחור באלו צבעים לצייר ולצבוע את חגיגת האהבה שלכם. ואם תמיד חלמתם על חתונות בטבע, החווה שלנו היא המקום המושלם לכך, כי אצלנו הטבע במלוא הדרו הופך לתפאורה הנמצאת ברקע של יום החתונה ומהווה נקודת התחלה מרהיבה לכל קונספט.

 

חתונה בטבע, אבל עם כל הפסיליטיז

בחוות דרך ארץ מאמינים ביצירת רגעים בלתי נשכחים הממזגים בצורה חלקה בין היופי הקסום של שמורת הטבע בה אנו נמצאים לבין הקסם של סיפור האהבה שלכם. בחווה שלנו, אנו מציעים סביבה אידיאלית לזוגות המחפשים חווית חתונה ייחודית וציורית בלב הטבע, תוך מתן כל הפסיליטיז עבור הפקה ברמה הגבוהה ביותר. 

 

הבוחרים בחוות דרך ארץ עבור ארגון חתונה בטבע, זוכים לשלל יתרונות ביניהם: 

 

  • לוקיישן מדהים – אנו ממוקמים בלב שמורת טבע ירוקה באזור השפלה, המוקפת בתבלינים שמקשטים אותה בצורה טבעית ומקסימה, ומהווים עדות להיסטוריה ולדרך המיוחדת שעברנו במשך 25 השנים האחרונות. חתונה בטבע במרכז הארץ מבטיחה הגעה נוחה לכל המוזמנים שלכם.
  • תשתיות ונגישות – בחווה שלנו יש נגישות מלאה, ניקיון ללא דופי ושירותים מסודרים. אנו דואגים לכל הלוגיסטיקה והאופרציה, ומחויבים להציע לכם חוויה מדהימה מתחילת האירוע ועד אחרון האורחים.
  • השקעה בפרטים הקטנים – מכיסאות ושולחנות ועד פינות ישיבה אלטרנטיביות, מהאוכל והאלכוהול ועד לסאונד והשירות, עם מפיקי חתונה בטבע כל כך מנוסים, אתם יכולים להתמקד בחגיגות החתונה שלכם בזמן שאנחנו דואגים לכל הפרטים הקטנים.
  • כל התנאים לחגיגה מושלמת – בניגוד למקומות לחתונה בטבע בהם יש הגבלת רעש עד שעה מסוימת או מזג אוויר פחות נוח, בלב שמורת הטבע אינכם צריכים לחשוש ממגבלות רעש או לחות באוויר. תוכלו לחגוג תחת כיפת השמיים בכל מזג אוויר ולמשך כל האירוע, עד לשעות הקטנות של הלילה.
  • שירות פרימיום – אנו מעמידים לרשותכם מעטפת מלאה של הפקת חתונות בטבע ברמה גבוהה, לרבות קייטרינג עץ השדה, בר אלכוהול מלא וחבילת עיצוב שלמה, הכל כדי שחוויית האירוע שלכם תהיה כמה שיותר מיוחדת.
  • צוות הפקות שכאן עבורכם – הצוות שלנו כאן עבורכם כדי ללוות אתכם לכל אורך הדרך, מהשיחה הראשונה, דרך שלבי ההפקה השונים ועד לתום האירוע. אנו תמיד מקפידים לשמוע מהו החזון הייחודי שלכם כשאתם מדמיינים "חתונה בטבע" ופועלים כדי להגשים את החלומות שלכם. 
  • חבילת עיצוב הניתנת להתאמה אישית – אצלנו מקבלים חבילת עיצוב מלאה של שטחי החווה וכמובן אם אתם מעוניינים להוסיף או להתאים בין הקונספט שבחרתם לבין עיצוב, אין זו אגדה, אנו פתוחים לרעיונות שלכם. 

 

הפקת חתונות בטבע תחת כיפת השמיים

זוגות רבים חולמים להתחתן בטבע, ובמקום להפיק את כל החתונה מאפס, להקים תשתיות וליצור אולם אירועים בלב הטבע הפראי, אנו מגישים לכם את החווה שלנו, הממוקמת בלב שמורת טבע ובה כל הפסיליטיז שאתם צריכים לאירוע הרמוני וחווייתי, ובו בזמן, מתוחכם ויוקרתי. בחוות דרך ארץ, לא תצטרכו להתפשר על דבר בחוויית האירוח שלכם. תוכלו לחגוג תחת כיפת השמיים במשך כל האירוע, ולהיות בחוץ עם האורחים בקבלת הפנים, טקס החופה ועל רחבת הריקודים, כי אצלנו תמיד נעים להיות בחוץ, גם בחודשי הקיץ החמים.

 

אנו נלווה אתכם לכל אורך הדרך, נספק לכם מעטפת שירותים מלאה ונשלב בין היתרונות של הטבע הפתוח, לבין כל התנאים הדרושים כדי לקיים אירועים בטבע ברמה גבוהה.

כדי לצאת לדרך, מוזמנים להשאיר פרטים באתר ונשמח לחזור אליכם ולתאם פגישת היכרות!