וואטסאפ
טלפון
waze

הפקת אירועים קטנים בטבע

אירועים קטנים, המונים עד כ-180 מוזמנים, הפכו פופולריים מאוד בשנים האחרונות ורבים מעדיפים אותם על פני אירועים גדולים והמוניים. רבים בוחרים לחגוג את אירועי החיים המשמעותיים שלהם, כמו חתונות קטנות, ימי הולדת, אירועים משפחתיים אינטימיים וימי נישואין, בחיק הטבע ובאווירה אינטימית ומיוחדת ומחפשים את המקום המושלם לעשות את זה בו. אז, מבין מקומות בטבע לאירועים קטנים, מה הופך את חוות דרך ארץ למקום האידיאלי?

 

טבע, נופים יפים ותשתיות מודרניות – למצוא את המקום המתאים

חוות דרך ארץ ממוקמת בליבה של שמורת טבע מרהיבה, מוקפת בנופים ירוקים, צמחייה שופעת וצמחי תבלין ארומטיים, וכל זה במרחק של שעה מתל אביב. כן, כן, יופי טבעי נהדר, לא רחוק מהעיר התוססת. האירועים אצלנו מתקיימים תחת כיפת השמיים הפתוחה, החל מקבלת הפנים וטקס החופה, אם מדובר בחתונות קטנות בטבע, ועד לרחבת הריקודים, ההושבה, המזנונים והבר. השילוב הייחודי בין יופיו של הטבע לבין התשתיות המתקדמות של המקום, מאפשר לכם ליהנות מחוויה קסומה ומרגשת מבלי להתפשר על הנוחות והאיכות. החווה מציעה מגוון מתחמים לעריכת האירוע, כולל מבנה מקורה, מתחם פתוח ביער, או שילוב ביניהם. כל המתחמים מצוידים בתשתיות הנדרשות, כולל נגישות מלאה, שירותים מסודרים, וכל הציוד שצריך לאירוע כמו שולחנות, כיסאות ופינות ישיבה מגוונות. הלוגיסטיקה והאופרציה מתבצעות על ידי צוות החווה המנוסה, כך שתוכלו להתמקד בהנאה מהאירוע המיוחד שלכם ומהאורחים שיגיעו לשמח אתכם.

 

אירוע קטן בטבע בהתאמה מלאה – בדיוק כמו שרוצים

אחד היתרונות הבולטים של הפקת אירועים קטנים בטבע הוא האפשרות להתאים אישית כל פרט ופרט. צוות חוות דרך ארץ ילווה אתכם לאורך כל תהליך התכנון, וידאג שהאירוע יהיה בדיוק כפי שחלמתם. בין אם אתם מעוניינים באווירה אלגנטית ויוקרתית עם סידורי ישיבה סביב שולחנות מעוצבים, או בסגנון פשוט ורגוע עם פינות ישיבה אלטרנטיביות - הכל אפשרי ופתוח להתאמה אישית. הצוות המקצועי של החווה כולל מעצבים, אנשי הפקה, טכנאי תאורה וסאונד, וכמובן שפים מוכשרים מקייטרינג "עץ השדה" והבר "בר מקומי", עם שלל קוקטיילים משובחים שיכינו במיוחד לכם ולאורחים שלכם. כל בעלי המקצוע הללו יעבדו יחד כדי להגשים את החזון שלכם ולהעניק לכם ולאורחים שלכם חוויה קולינרית, אסתטית וחושית בלתי רגילה.

 

מעטפת שלמה – פתרונות רבים לאירועים קטנים בטבע במקום אחד

כשבוחרים לחגוג בחוות דרך ארץ, אתם נהנים ממעטפת שירותים הכוללת את כל מה שצריך כדי להפיק אירוע מושלם. הקייטרינג מסופק על ידי "עץ השדה", המתמחים במטבח גורמה ישראלי עכשווי, עם דגש על איכות וטריות של חומרי הגלם. התפריט מגוון ועשיר, וניתן להתאמה אישית בהתאם להעדפות שלכם ושל האורחים. בנוסף לקייטרינג, חבילת השירותים כוללת גם בר אלכוהול איכותי – "בר מקומי", חבילת עיצוב בסיס (הכוללת שלט כניסה, שביל חופה, מרכזי שולחן ועוד), תאורה והגברה מקצועיים, וליווי צמוד של צוות הפקה לאורך כל האירוע. כל מה שנותר לכם הוא להירגע, לחגוג וליהנות מכל רגע.

 

הפקת אירועים קטנים בטבע – חוויה גדולה

ההתמקדות במספר מצומצם של אורחים מאפשרת ליצור אירוע שהוא מרגש, אישי ובלתי נשכח ומכאן צריך להתחיל כשמתכננים אירוע קטן בטבע. באווירה האינטימית והחמימה של חוות דרך ארץ, במקום הכי נגיש שיכול להיות, במרחק נסיעה של שעה מהעיר הגדולה, תוכלו להתחבר באמת עם האנשים הקרובים לכם, ליהנות יחד מהקסם של הטבע, מהאוכל המשובח ומהאווירה המיוחדת. זו חגיגה של יחד, של אהבה ושל רגעים יקרים מפז שייחרטו בזיכרון לשנים רבות.

 

צוות חוות דרך ארץ מזמין אתכם להגשים את החלום על אירוע קטן ואינטימי בחיק הטבע, ולהפוך אותו לחוויה גדולה ועוצמתית. עם שילוב מנצח של יופי טבעי, שירות מקצועי ואישי, ותשומת לב לכל הפרטים הקטנים, אנו מבטיחים לכם אירוע שאתם ואורחיכם לא תשכחו לעולם.