אירועים בטבע - חוות דרך ארץ

חתונות קטנות בטבע: כל מה שרציתם לדעת

בעת האחרונה יותר ויותר זוגות מוותרים על חתונות ענק מרובות משתתפים, לטובת חתונות קטנות של עד מאה או חמישים איש עם אווירה אינטימית מיוחדת. אם גם אתם נמנים על אותם זוגות, לפניכם עצות ומידע על תכנון חתונות קטנות בטבע.

 

 

בכדי לזכות בחתונה קטנה ומיוחדת מומלץ לגבש עבורה קונספט ספציפי שיעבור כחוט השני לכל אורך האירוע. הקונספט יכול להיות מתחומים שונים שמועדפים על בני הזוג, ומתאימים למאפייני קהל המוזמנים, מועד החתונה ומיקומה. כך למשל, ניתן לבחור בחתונה בשישי בצהרים עם אווירה כפרית קלילה ולא מחייבת. לעומת זאת, חתונה קיצית עם קהל מוזמנים צעיר יכולה להתבסס על מסיבה טרופית בקצב הסמבה, עם ריקודים עד אור הבוקר.

קביעת תקציב לחתונה קטנה

בכדי ליישם בפועל את הקונספט הנבחר יש להגדיר מראש את גובה התקציב העומד לרשותכם עבור החתונה. הגדרה זו תאפשר לכם להבין מה אתם יכולים להזמין עבור החתונה, בין היתר מבחינת מקום נבחר, מאפייני תפריט, אטרקציות שונות באירוע ואלמנטים שונים לעיצוב המקום. כמו כן התקציב יכתיב את מי אתם יכולים להזמין לתקלט באירוע, כמה תשקיעו בהנצחתו וצילומו וכדומה.

הכול מתחיל במיקום מושלם לחתונה קטנה בטבע

 

בחירת מיקום לחתונה קטנה

 

הגורם הראשון במעלה שמשפיע על אופייה והצלחתה של חתונה קטנה הינו המיקום הנבחר עבורה, והיותו שופע באווירה קסומה וייחודית. מצד אחד עליו להיות גדול דיו להכיל את כל כמות המוזמנים, ומצד שני לא גדול מידי כי בכך יבטל את תחושת האינטימיות באירוע. לשם כך זוגות רבים בוחרים ובצדק לצאת מהשבלונה המוכרת של אולמות אירועים ולחפש אחר לוקיישן מתאים עבור חתונה בטבע. דוגמא טובה למקום שכזה הינה חוות דרך ארץ, המציעה מתחם אירועים בהרי ירושלים המוקף בנוף פסטורלי עוצר נשימה, ובמרחק שלא עולה על ארבעים דקות מאזור המרכז. במקום ידאגו להפיק עבורכם חתונה קטנה ומיוחדת המותאמת לכל קונספט נבחר. בנוסף, לרשותכם עומד צוות מקצועי ומנוסה של המקום הזמין לסייע בתכנון חתונה קטנה בטבע התפורה במדויק לרצונות, לחלומות ולהעדפות שלכם.

עיצוב מותאם לקונספט

 

בחירת עיצוב לחתונה קטנה

 

את המקום שבחרתם לחתונה יש לעצב בהתאם לקונספט המבוקש, דבר הניכר בין היתר בקבלת הפנים, מתחם החופה, בשולחנות וברחבת הריקודים. עיצוב זה יכלול את אופן סידור השולחנות, המפות שיונחו עליהם, אלמנט קישוט מרכזי בכל שולחן, בחירת חופה מתאימה ועוד. למשל, חתונה קטנה ורומנטית ניתן לעצב עם שפע של נרות ופרחים, בעוד שלחתונה תוססת מלאה באקשן וריקודים יתאים עיצוב השם דגש על אלמנטים זרחניים, שפע של בלונים ומגוון מקומות למנוחה בין ריקוד לריקוד. לעומת זאת, בחתונה כפרית ניתן לעצב את המקום עם שפע של פרחים, כל מיני קישוטים מקש ועם מגוון פינות הסבה נוחות.

תפריט שמתאים לאירוע

 

בניית תפריט שמותם לחתונות קטנות

 

כדאי להתאים את תפריט החתונה למועד האירוע, אופי המוזמנים והקונספט מבוקש. כך למשל, יש הבדל בסוג המנות המוגשות באירוע יום או לילה, ובין אירוע קיצי או חורפי. כמו כן יש לבחור במנות המתאימות להעדפות האורחים, מוצאם וגילם, וכאמור גם לקונספט המבוקש. לדוגמא, לחתונה בצהרים באווירת המערב הפרוע יתאימו מנות ברביקיו המוכנות במקום מול האורחים, ליד שפע של סלטים, מנות בופה אחרות ובירות טובות מהחבית. זאת בעוד שלאירוע קוקטייל אלגנטי בשעות אחר הצהרים יכולות להתאים מנות אישיות המוצעות במגשי אירוח מעוצבים, שניתן לאכול אותן בכל מצב עמידה או ישיבה, והן מוגשות עם קוקטיילים קלילים. מאידך, אם מדובר באירוע יוקרתי ומכובד עם קהל מבוגר עדיף לבחור בתפריט יותר שמרני, עם שלוש מנות המוגשות לשולחנות האורחים בליווי של יין טוב.