וואטסאפ
טלפון
waze

עיצוב חופה עבור חתונה בטבע

 

טקס הנישואין תחת החופה הוא החלק החשוב והמרגש ביותר בחתונה. לכן, ישנה חשיבות רבה לעיצוב חופה מרהיב אשר שישקף את גודל המעמד וכן יבטא את האופי הייחודי של הזוג. ניתן לבחור בין סגנונות עיצוב שונים של עיצוב חופה עבור חתונה בטבע. הרושם שהחופה מותירה מושפעים מגורמים רבים כגון גודל החופה, החומר ממנו היא בנויה, האלמנטים המעטרים אותה, המיקום בו היא מוקמת, התאורה במקום, שביל הגישה לחופה ועוד.

 

חופה בטבע - טקס מינימליסטי ומרגש

זוגות אשר בוחרים לערוך חתונה בטבע ירצו מן הסתם כי עיצוב החופה ישתלב עם הנוף ואף ידגיש אותו. פעמים רבות החופה ממוקמת במקום בו הנוף מהווה רקע יפהפה לטקס. במקרים אלו כדאי לעיתים לשקול חופה בעלת מראה מינימליסטי, ו"לתת את הבמה" לסביבה הבראשיתית של הטבע. כמו כן, חופה בעלת עמודים מעץ תשתלב באופן הרמוני יותר בסביבה של חתונה בטבע מאשר חופה בעלת עמודי מתכת מסיביים.

את החופה עבור חתונה ביער ניתן לעטר בבדים לבנים, בפרחים, חרוזי קריסטל וזכוכית, ועוד. החופה יכולה להיות מעוצבת על טהרת הצבע הלבן, או לשלב באמצעות העיטורים צבעים נוספים. כדאי להתייחס בבחירת העיטורים לאופי המקום ולקו העיצובי של האירוע כולו. לדוגמא, ניתן לעטר את החופה בפרחים וצמחים האופייניים למקום, כך שהיא תתמזג עם הנוף הסובב אותה. במידה ובחרתם בעיצוב חתונה בטבע בו ישלוט צבע דומיננטי, כדאי לבחור בפרחים, חרוזים או עיטורים אחרים באותו צבע.

 

חתונה בטבע - עיצוב חופה - דרך ארץ

 

עיצוב החופה - קוים מנחים

עיצוב חופה מתייחס גם לאזור או השביל המוביל לחופה. גם כאן כדאי להמשיך את הקו העיצובי על ידי בחירת שטיח בצבע הדומיננטי או פיזור עלי כותרת מן הפרחים אשר מעטרים את עמודי החופה. אפשרות אחרת היא סידור נרות או עמודי תאורה לאורך השביל, אשר יתחמו את השביל ויוסיפו ליצירת אווירה רומנטית ומרשימה.

התאורה הינה אלמנט בעל השפעה רבה על עיצוב האירוע כולו, ובכלל זאת טקס החופה. חשוב להיעזר באיש מקצוע מן התחום, המתמחה בעיצוב אירועים בטבע כדי לוודא כי התאורה בטקס תהיה מספקת ותשדר את האווירה הרצויה. תאורה "טבעית" ורכה תיצור אווירה שונה לעומת תאורה צבעונית. לכן, בחירת התאורה באזור החופה מהווה חלק בלתי נפרד מעיצוב החופה.

אם כן, עיצוב חופה הינו חלק חשוב בתכנון חתונה בטבע. עיצוב חופה תוך התאמה אישית לאופי המקום ולטעמו האישי של הזוג, והקפדה על הפרטים הקטנים, יבטיח חוויה בלתי נשכחת ביום הגדול.