וואטסאפ
טלפון
waze

תכנון אירועי בוטיק

אירועי בוטיק הם אירועים מוקפדים, אלגנטיים, יוקרתיים וטעימים. הם כוללים חשיבה מחוץ לקופסה, הקפדה על בילוי נעים עבור כל אורח ואורח, תחושה מעוצבת ואסתטית וכמובן הרבה שמחה והנאה. בכל רחבי הארץ תמצאו מקומות שונים שמציעים לארגן ולקיים תחת כותליהם אירועי בוטיק מרהיבים, אבל איך בוחרים מביניהם את המקום שהכי מתאים לכם?

 

לכל אחד מאיתנו קריטריונים אחרים לאירוע בוטיק

לפני הכל חשוב לדעת שכל אחד מאיתנו מדמיין ורואה את האירוע שלו קצת אחרת. יש מי שרוצה אירוע מאופק, אלגנטי ושקט, יש מי שעבורו אירוע בוטיק הוא גרנדיוזי ועמוס בהפתעות ויש מי שעבורו אירוע בוטיק הוא אירוע שמתקיים במקום לא שגרתי.

לפני שאתם בוחרים במספר מקומות אותם תבדקו במסגרת תכנון האירוע ומהם תבחרו את המקום המתאים לכם, כדאי לערוך רשימה של כל השאיפות והציפיות שלכם. אם זאת, חשוב לדעת שתכנון של אירוע דורש גם גמישות, ולא כל מקום יוכל לענות כל כל הדרישות שלכם.

 

על חזון והשראה

המקום שאתם בוחרים לאירוע הבוטיק שלכם צריך להתכתב עם החזון שלכם וגם להעניק לכם השראה. מקום שאפשר לשתף איתו פעולה ונמצא שם כדי למלא, או לכל הפחות לנסות למלא, אחר הציפיות והשאיפות שלכם ועד לסביבה שהיא אסתטית, מעוצבת ונעימה לכם לעין, כזו שנותנת לכם השראה לעיצוב ולאווירה של האירוע.

הרושם הראשוני שיוצר מקום מסוים הוא חשוב מאד והוא יכול להצית בכם שפע של רעיונות לאירוע שלכם שעליהם לא חשבתם עד כה. ככל שהחיבור שלכם למקום יהיה יותר טוב, כך האירוע שלכם יצמיח כנפיים ויוכל להיות באמת אירוע חלומי.

 

תכנון והפקת אירועי בוטיק - חוות דרך ארץ

 

צוות בוטיק שרוצה להגשים לכם את החלומות

למרות שלכל אירוע יש גבולות וגם אירועי בוטיק יוקרתיים סופם להסתיים, לא תמיד בדיוק כמו שרציתם או ראיתם בדמיונכם כשהתחלתם לתכנן את האירוע, כדאי לבחור במקום שמאפשר לכם לחשוב קדימה ולהיות יצירתיים. צוות מנוסה שמכיר את עולם האירועים, מתמחה באירועי בוטיק ושקיים במקום אירועים דומים לסגנון האירוע שלכם יוכל לעזור, לכוון, לייעץ וגם לבצע את הדברים על הצד הטוב ביותר.

החיבור ביניכם ובין צוות המקום הוא קריטי כדי להפיק ולתכנן אירוע טוב ואיכותי.

מקום שבו כל הדברים מתחברים

קייטרינג מושקע ומיוחד, אווירה נעימה, נוף יפה, תחושת מרחב, פינוק ויוקרה, כל הדברים האלו מתבטאים בכל אחד מהפריטים או האטרקציות שתכניסו לתוך האירוע שלכם. כדאי לבחור במקום שמאפשר לכל הדברים לקרות יחד. ממקום מרווח שבו כל האורחים שלכם יכולים לנוע בלי צפיפות ועד לאוויר צח או תפאורה יפה, לעיצוב, לאוכל, למוזיקה ולכל השאר. המקום שאתם בוחרים צריך לחבר בין כל הבחירות שלכם ולהציג אותן בצורה הטובה ביותר.

אירועי בוטיק הם אירועים שכוללים הקפדה על כל הפרטים הקטנים, חיפוש אחר מקום שבו מקפידים על כל פרט אך גם חושבים מחוץ לקופסה יאפשר לכם לקיים אירוע חלומי ומיוחד, כמו זה שראיתם בדמיונכם לפני שהכל התחיל וכמו חוות דרך ארץ.