כפתור טופס
וואטסאפ
טלפון
waze

חתונות שישי צהריים

צרו איתנו קשר

מלאו טופס זה וניצור עמכם קשר בהקדם
אנא מלאו את טופס - צרו איתנו קשר

או חייגו 052-684-5558

חתונת שישי בצהריים בטבע הירוק

שטופת שמש, מלאת אהבה וקסם - כזו היא חתונת שישי צהריים בחיק הטבע. יש משהו מיוחד ומרגש בימי שישי, כשהשבוע העמוס מגיע לקיצו ותחושת הרוגע של סוף השבוע מתחילה להציף את האוויר. זהו זמן מושלם לחגוג את האהבה, להתחבר עם היקרים לנו ולהיטמע בנופים הקסומים של הטבע. ואיפה אפשר לשלב את כל הקסם הזה יחד? התשובה היא חוות דרך ארץ - מקום מופלא שהופך חתונות שישי לחוויה בלתי נשכחת, ובעיקר – לקרנבל של ממש.

 

חתונת שישי בצהריים - פסטיבל טבע משוחרר 

בחוות דרך ארץ, הממוקמת בלב הרי ירושלים, תוכלו להפיק חתונה כפרית אמיתית בין עצי תאנה, זית ופריחה מלבלבת. המיקום הקסום מציע 360 מעלות של יופי טבעי, עם ניחוחות של צמחייה ארומטית, כמו זוטה לבנה, לבנדר וגרניום שמשתלבים עם החורש הטבעי ומטעי הזיתים שמקיפים את המקום.

צהרי יום שישי הם הזמן המושלם לחגוג חתונה בטבע, כשהאור הנעים של השמש עוטף את האירוע והאוויר הצלול ממלא את הריאות. האווירה המיוחדת הזו, בשילוב עם האוכל המשובח, היינות המקומיים והקוקטיילים הייחודיים, יוצרת תחושה של פסטיבל טבע משוחרר שממשיך ממש אל תוך השקיעה.

 

אווירה נעימה ורגועה גם בשיא הקיץ

אחד היתרונות הגדולים של חתונת שישי בצהריים בחוות דרך ארץ הוא שהמזג אוויר תמיד נעים ונוח, גם בשיא חודשי הקיץ החמים. בזכות המיקום הייחודי של החווה באזור הרי ירושלים, האקלים מתון יותר והאוויר נשאר צלול ונעים לאורך כל האירוע ובכל מקרה, יש לנו צ'ילרים מקצועיים לקירור במידה והבריזה הטבעית לא מספיקה.

זה אומר שאתם והאורחים שלכם יכולים ליהנות מבילוי נינוח בחיק הטבע, בלי להתמודד עם החום הכבד והלחות שמאפיינים את מישור החוף. תוכלו לחגוג, לרקוד ולשמוח מבלי להזיע יותר מדי, ולהרגיש בנוח לאורך כל היום המיוחד שלכם.

 

חגיגה מרגשת לקראת הסופ"ש

חתונה בשישי בצהריים היא הדרך המושלמת לפתוח את סוף השבוע בחגיגה מלאת שמחה ואהבה. יש משהו מיוחד באווירה של יום שישי, כשכולם מרגישים יותר רגועים ומוכנים להירגע, להתחבר לטבע ואחד לשני.

בחוות דרך ארץ, האווירה הזו מורגשת עוד יותר הודות לסביבה הטבעית המדהימה. העצים, הצמחייה והנופים עוטפים את האירוע בקסם מיוחד, ומשרים תחושה של שלווה ושמחה על כל הנוכחים. זו חוויה בלתי נשכחת שמשלבת את ההתרגשות הגדולה עם היופי והרוגע של הטבע.

 

אוכל קדימה אוכל

אחד המאפיינים הבולטים של חתונת שישי בחוות דרך ארץ הוא האוכל הייחודי והמשובח שמוגש לאורחים. הקייטרינג המשובח של "עץ השדה" מבוסס על חומרי גלם איכותיים מאזור הרי ירושלים, כולל עשבי תיבול הגדלים בחווה עצמה.

הפיוז'ן הים תיכוני-כפרי-ישראלי מציע מגוון מנות מקוריות ומרגשות לחיך, המשלבות טעמים מסורתיים עם נגיעות מודרניות. בנוסף, שמן הזית הנפלא המופק ממטעי הזיתים של החווה מוסיף מימד נוסף לכל מנה, ויחד עם יינות הבוטיק מייקבי האזור, מתקבלת סערה מושלמת של טעמים.

 

חתונת צהריים ביום שישי - בואו ליצור את הקסם

אם אתם מחפשים דרך מיוחדת ובלתי נשכחת לחגוג את האהבה שלכם, חתונת שישי צהריים בחוות דרך ארץ היא הבחירה המושלמת. צוות החווה המקצועי והמסור ישמח ללוות אתכם בכל שלב, מהתכנון ועד ליום החתונה עצמו, כדי להגשים את החלום שלכם ולהפוך אותו למציאות קסומה.

בין אם זו חתונת שישי קטנה ואינטימית או חתונה שכולה מסיבה אחת גדולה, שמחה ותוססת, חוות דרך ארץ מציעה את המרחב המושלם והאווירה המתאימה שיהפכו את היום הזה ליום שכולו חוויה.