אירועים בטבע - חוות דרך ארץ

טיפים לבניית פלייליסט לחתונה

חתונה מוצלחת מושתתת על יצירת אווירה מתאימה, ואילו אווירה מתאימה מבוססת רבות על המוסיקה. לכן, בין כל ההחלטות והבחירות שיש לקבל לקראת החתונה, אל תשכחו לתכנן נכון את המוסיקה באירוע. כדי לסייע לכם הבאנו רשימת טיפים לבניית פלייליסט לחתונה נכון ומוצלח.

 

הכל מתחיל ונגמר בתקליטן

לפני הכול, כדי להבטיח את הצלחת האירוע חשוב לבחור בתקליטן מומלץ שמתאים לאופי החתונה והאורחים ולטעמכם המוסיקאלי. כמו כן עליכם להחליט אם אתם רוצים בתקליטן פסיבי שיותר שם שירים ופחות מתערב, או בתקליטן יותר פעיל שמנחה את הערב ומפעיל את האורחים. התקליטן שבחרתם יהווה גם כתובת מצוינת להתייעץ עימה אודות פלייליסט בחתונה. כשבועיים לפני האירוע מומלץ להיפגש עם התקליטן כדי לעבור על השירים שבחרתם ולקבל החלטות אודות אופי המוסיקה שתתנגן לאורך כל האירוע, החל מקבלת הפנים, מוסיקה במהלך האוכל ועד למוסיקה ברחבת הריקודים שתסגור את הלילה.

איכות מערכת ההגברה

בנוסף לתקליטן חשוב שתבחנו את איכות מערכת ההגברה באולם או בגן האירועים בו תתקיים החתונה שלכם.שלא משנה כמה טובה המוסיקה שבחרתם, אם היא לא תגובה במערכת סאונד והגברה איכותית כל עמלכם יהיה לשווא, ויהיה מאוד קשה לייצר את האווירה המבוקשת. אם אינכם מבינים בתחום תוכלו להתייעץ עם התקליטן שבחרתם ולהזמין דרכו או בעזרתו מערכת סאונד נאותה.

עכשיו כשיש לכם תקליטן וגם מערכת הגברה טובה

תוכלו להכין רשימה של שירים אהובים במיוחד שאתם רוצים שינוגנו בחתונה שלכם בטבע. לשם כך תוכלו גם להיעזר באפליקציות המוצעות ברשת כדוגמת שאזאם, שיודעת לזהות שירים במהלך ניגונם ברדיו ושומרת אותם אוטומאטית, וכן אפליקציית השיתוף גוגל קיפ שמאפשרת לשתף שירים עם בן או בת הזוג ולערוך אותם ברשימות משותפות או נפרדות.

מתוך הרשימות שקיבלתם צרו רשימה הרבה יותר מדויקת

וממנה סננו שירים פחות מתאימים השאירו רק שירים שאתם באמת אוהבים ורוצים שיהיו באירוע. זאת מכיוון שלא אחת רשימות שירים ארוכות מידי המושמעות ברצף מרוקנות את רחבת הריקודים. אז חשוב שיהיה איזון בין שירים מועדפים לבין פלייליסט של התקליטן, שיודע כיצד להניע את המוזמנים ולמלא את הרחבה.

חלקו את המוסיקה בחתונה לפי אירועים שונים שיתקיימו במהלכה

לרבות מוסיקה לקבלת פנים נעימה ומזמינה, שיר כניסה לחופה, שיר לאחר שבירת הכוס, שירים רגועים לזמן אוכל, שירים שמחים ומרקידים למסיבת הריקודים, שירי סלואו רומנטיים ומוסיקה שסוגרת את הלילה. לכל חלק בחרו במספר שירים שחשוב לכם שיתנגנו בו. כמובן שתשימו דגש על בחירת שירים לרגעי השיא האישיים שלכם, ביניהם ההליכה לחופה, שבירת הכוס ושיר סלואו ראשון של החתן והכלה.

לרחבת הריקודים מומלץ לבחור בשירים שכולם מכירים

עם מכנה משותף כמה שיותר רחב כמו שירים קלאסיים משנות השמונים, שירים ישראלים אהובים ושירים במזרחית. כמו כן תוכלו לשלב שירים עכשוויים ולפנות למוסיקה יותר קצבית כמו דאנס או האוס לקראת סוף הערב, כשברחבה נשארים בעיקר החברים שלכם.

לרגעי השיא של הכניסה לחופה

שבירת הכוס וריקוד סלואו ראשון, חשוב שבני הזוג יבחרו ביחד בשירים מתאימים. אלו יכולים להיות שירים שאהובים במיוחד על בני הזוג, שירים שמזכירים רגע מיוחד בזוגיות כמו שיר ממסיבה על חוף הים בתאילנד, שיר שנוגן בנסיעה לילית ארוכה לאילת, שיר שהוקדש לאחד מבני הזוג וכדומה. כמו כן יש להתאים את השירים הנבחרים למעמד, כאשר בדרך כלל שיר הליכה לחופה הוא יותר מרגש ובעל משמעות עמוקה, שיר שבירת הכוס הוא שיר יותר שמח השובר את המתח ומעביר את כולם לרחבת הריקודים, ושיר סלואו הוא יותר אינטימי ורומנטי.

אל תשכחו להקדיש לפחות שיר אחד לאנשים שחשובים לכם

כמו שיר שההורים אהובים, שיר לאח או אחות שעזרו לכם להפיק את האירוע, ושיר לחברים הכי טובים שתמיד שם בשבילכם.