וואטסאפ
טלפון
waze

חתונת קיץ בטבע

חתונת קיץ בטבע יכולה להיות הרפתקה מרגשת, אבל תמיד ישנם חששות. אז מה עושים כדי לא לוותר על החלום? בוחרים מקום ממוזג, מתכננים היטב את האווירה והעיצוב, חושבים על הבגדים ומתאימים את התפריט. כך תעשו זאת נכון. המחשבה על חתונה בטבע בחודשי הקיץ הלוהטים בישראל עשויה לעורר ספקות. עם זאת, צוות ההפקה בחוות דרך ארץ מחויב להפוך את הרעיון הזה לא רק למציאות אלא גם ליוצא דופן ומהנה, גם מבחינת מזג האוויר.

שלב ראשון בתכנון חתונת קיץ: לבחור מקום עם מיזוג טבעי

אם מתכננים אותה נכון, הגשמת החלום של חתונת קיץ טבעית נמצאת בהישג יד. בשלב הראשון, צריך לבחור שטח מתאים וכדאי לתת עדיפות ליער ארצישראלי טבעי, ירוק, וציורי. חוות דרך ארץ היא כמובן בחירה מעולה, כי היא הוקמה במקור כחוות תבלינים על ידי משפחה חמה ושורשית של חקלאים וכיום היא מוגדרת כ"טוסקנה של ישראל". הטמפרטורות החמות של יולי ואוגוסט לא צריכות להרתיע את החתן והכלה שרוצים להתחתן בקיץ. למה? בגלל חוקי הטבע: עובדה מעניינת שלעתים קרובות מתעלמים ממנה היא שמיקום מוקף בעצים יכול להפחית משמעותית את רמות הטמפרטורה והלחות, מה שהופך את הסביבה לנוחה ונעימה. תודו שעכשיו אתם רגועים יותר.

לא סומכים על הטבע? בשביל זה יש מתקני קירור

המיקום של חוות דרך ארץ בהרי יהודה בהחלט עוזר להפיג את החששות הרגילים הקשורים לחום. אם עדיין מתלבטים, אפשר להגיע פיזית ולהרגיש לבד את ההבדל בין הטמפרטורות באזור לבין שאר חלקי הארץ. מעבר לכך, חוות דרך ארץ מציעה מספר מתקני קירור יעילים המיועדים להתאים לאירועי חוץ. בנוסף, תמצאו במקום מתחם בתי קפה וינטג' ממוזג שמבטיח חוויה נוחה לכולם. התערובת המושלמת הזו מאפשרת חתונה מקסימה וטבעית גם בשיא הקיץ. עם טמפרטורה סביב 24 מעלות ובריזת הרים מרעננת, האפשרות להתחתן בטבע בקיץ הופכת למציאות נעימה במקום לחלום רחוק.

שלב שני: עיצוב ואווירה

הצוות בחוות דרך ארץ יסייע לכם גם בבחירת עיצובים טבעיים ליצירת סביבה הרמונית. אפשר למשל לשלב אלמנטים כמו פרחים, גפנים ובולי עץ אותנטיים, או לאחד אותם עם היופי הטבעי של המקום. התוצאה היא סגנון כפרי עם שלטי עץ, עששיות וטקסטיל טבעי, בדיוק כמו שתמיד רציתם. העיצוב בחוות דרך ארץ משתלב ללא מאמץ עם שולחנות העץ ומצליח ליצור פנורמה של 360 מעלות של טבע אותנטי ולא מאולף. בשביל ליהנות ממנו, רק צריך להגיע עם ראש פתוח וללכת עם הלב. כמובן שגם לחליפת החתן ולשמלת הכלה יש תפקיד מכריע באירוע. כך למשל מומלץ לזוג המאושר לבחור בדים נוחים, קלים ונושמים. האורחים, באופן דומה, יכולים להגיע בלבוש אוורירי ונוח כדי לנער מעליהם באלגנטיות את החום.

שלב שלישי: אוכל ושתייה

הבר בחוות דרך ארץ נמצא בהישג יד ובזכותו האורחים יכולים להתרענן עם כל משקה שבו הם מעוניינים. עם מבחר של משקאות מיקסולוגיה כמו לימונדה, תה קר ומים חדורי פירות, החברים והמשפחה בטוח יישארו בשיאם לאורך כל האירוע. חתונת קיץ במקום כמו חוות דרך ארץ מתכתבת עם הטבע אפילו בתפריט ובמנות המוגשות לשולחן. חומרי הגלם המקומיים עושים את העבודה, כל מנה נבחרת בקפידה כדי להתאים למזג האוויר והאווירה חגיגית מתחילת קבלת הפנים ועד שאחרון האורחים עוזב את המתחם. לסיכום, חתונת קיץ בחוות דרך ארץ היא חוויה קסומה. המטרה היא לאפשר לכל הנוכחים ליהנות מהעונה תוך ניצול האווירה הקסומה של הטבע – אך בעיקר לשמח אתכם ביום החשוב בחייכם. מזל טוב!