וואטסאפ
טלפון
waze

חתונה בשטח: המדריך המלא

אז החלטתם להתחתן בשטח פתוח? אתם לא לבד! יותר ויותר זוגות מחפשים את החוויה המיוחדת והמרגשת של חתונה תחת כיפת השמיים. ואין מקום מושלם יותר לחגוג את האהבה שלכם מאשר בחוות דרך ארץ - המתחם הקסום, השלו והרגוע שלנו בלב השפלה, במרחק של שעה בלבד מתל אביב הסואנת והעמוסה. אבל לפני שאתם מתחילים לחלום על השקיעה הרומנטית וריקודים עד השעות הקטנות של הבוקר, בואו נדבר קצת על מה שצריך כדי להפיק חתונה מושלמת בשטח. כי נכון, זה לא תמיד פשוט - אבל עם הצוות המגובש והמנוסה שלנו לצדכם, אתם יכולים להיות רגועים שהאירוע שלכם יהיה בדיוק כמו שאתם רוצים!

 

צעד ראשון: תכנון, תכנון ועוד קצת תכנון

הפקת חתונה בשטח דורשת קצת יותר מחשבה מאשר סתם להזמין אולם. צריך לחשוב על דברים כמו מזג אוויר (תאמינו לנו, גשם ביום החתונה זה לא כזה נורא), נגישות לאורחים, חשמל ותאורה, וגם שירותים. אבל אל דאגה, בחוות דרך ארץ יש לנו תשובות לכל השאלות האלו ועוד.

 

המיקום המושלם: כשהטבע פוגע את המאה ה-21

המתחם שלנו ממוקם בלב השפלה הקסומה, מוקף בנופים עוצרי נשימה ועדיין נגיש לחלוטין, במרחק של שעה נסיעה מתל אביב (כן, כן, כל כך קרוב אבל מרגיש רחוק). יש לנו את כל מה שצריך לחתונה מושלמת: מחשמל ומים ועד שירותים מפנקים ופינות ישיבה מוצלות. דק מסוגנן ומושקע, מערכת סאונד משוכללת, תאורה מדהימה ותפאורה שרק משדרגת את כל החגיגה הזו. ואם אתם רוצים להוסיף קצת צבע משלכם - אין בעיה! נשמח לעזור לכם להקים אוהלים, פרגולות או כל דבר אחר שיהפוך את החלום שלכם למציאות.

 

 

הספקים שעושים את כל ההבדל: מי מפיק חתונה בשטח בלי צוות מגובש כמו שלנו?

אז יש לכם מיקום, מה הלאה? זמן להרכיב את הנבחרת! אתם צריכים קייטרינג שיודע איך להתמודד עם בישולים בחוץ, תאורנים וDJ -  שלא מפחדים מרוח, ומעצבים עם דמיון מספיק מפותח כדי להפוך שדה פרחים לאגדה. הספקים שלנו? הם פשוט הטובים ביותר. מנוסים, מקצועיים וידעו בדיוק איך לגרום לאירוע שלכם לזרום בלי תקלות.

 

ומה עם כל הלוגיסטיקה? ואיך מתמודדים עם מזג האוויר?

אל תדאגו, חשבנו גם על הדברים הקטנים. שירותים? יש לנו ניידים ונקיים. מים? כמה שתרצו, קרים וחמים. חם מדי? הצללה מלאה וצ'ילרים בכל פינה. ורוח חזקה שמפריעה למוזיקה? המערכת שלנו תדאג שכולם ישמעו את השיר שלכם, חזק וברור.

 

למה בעצם לבחור בחתונה בשטח פתוח?

כי זה פשוט קסום. מה יותר רומנטי מלהתחיל את החיים המשותפים מוקפים בטבע ויופי? בחוות דרך ארץ, תוכלו ליהנות מאווירה כפרית מיוחדת, שקיעות נפלאות והרגשה של חופש אינסופי - אבל עדיין עם כל הפינוקים והשירות של גן אירועים מקצועי.

 

אז אם אתם מוכנים להגשים את החלום ולהתחתן מתחת לשמיים הפתוחים, אנחנו כאן כדי לעשות לכם את זה קל. הצוות שלנו ילווה אתכם בכל שלב, מהרעיון הראשוני ועד לרגע שבו תצעדו יד ביד אל עבר השקיעה (או הזריחה, אם אתם מעדיפים). כי בסופו של דבר, מה שהכי חשוב זה שתהיה לכם החתונה המושלמת שתמיד רציתם - וזה בדיוק מה שאנחנו כאן בשבילו.